Termeni și Condiții
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.teatrucahul.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de către IP Teatrul Republican Muzical-Dramatic „B.P. Hașdeu” prin intermediul site-ului. Serviciul prestat constă în vânzarea online a biletelor pentru spectacolele organizate de teatru, permițând clienților să achiziționeze bilete pentru spectacolele disponibile direct prin intermediul site-ului.
Pentru utilizarea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm să vă familiarizați cu atenție cu Termenii și Condițiile prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
1. Dispoziții generale
Acest site este deținut de IP Teatrul Republican Muzical-Dramatic „B.P. Hașdeu”. Prin înregistrarea comenzii în magazinul online, Cumpărătorul acceptă Termenii și Condițiile de vânzare a bunurilor/ produselor și/sau prestare a serviciilor, care sunt bazați pe legislația RM (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor propuse de către IP Teatrul Republican Muzical-Dramatic „B.P. Hașdeu”, în conformitate cu Legea nr. 284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, precum și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile, iar Cumpărătorul este obligat să monitorizeze modificările.
2. Protecția datelor cu caracter personal
Prin utilizarea site-ului www.teatrucahul.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comandați, promoții, Google Analytics, cookies și notificări/newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informațiilor de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informațiilor pe care le oferă Cumpărătorul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
3. Înregistrarea și achitarea comenzii
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal, care va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranță maximă folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății, veți primi o confirmare de plată pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plată folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiune a standardului de securitate 3D-Secure, ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată MAIB, unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosință pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.
4. Livrarea produselor / mărfurilor / serviciilor
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informații despre confirmarea comenzii și primirea biletului electronic pe adresa de email indicată.
Livrarea biletului electronic se efectuează imediat după confirmarea comenzii, fără costuri suplimentare.
În cazul în care întâmpinăm probleme tehnice sau alte situații neprevăzute (de exemplu: probleme tehnice ale serverului, perioade de întreținere, etc.), vă vom notifica în prealabil.
Pentru a ridica biletul, mergeți la casa teatrului și prezentați biletul electronic primit pe email sau numiți ultimele 3 cifre ale numărului de telefon folosit la comandă, precum și data și ora spectacolului.
Vă rugăm să verificați corectitudinea datelor înainte de a finaliza comanda, deoarece orice modificare ulterioară a datelor poate să nu fie acceptată.
5. Dreptul la retur
Conform legislației în vigoare, biletele pentru spectacole achiziționate online nu pot fi returnate sau schimbate, în conformitate cu Anexa nr. 2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
Returnarea mijloacelor bănești este posibilă doar în cazul anulării spectacolului de către organizator. În acest caz, suma achitată va fi returnată pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura în termen de 14 zile de la notificarea privind anularea.
- Contactele companiei în caz de anulare a spectacolului: +373 299 2 04 75
- Termenul de procesare a cererii de returnare a sumei: 14 zile
- Condițiile de returnare a sumei: Returnarea este posibilă doar în cazul anulării spectacolului de către organizator. În acest caz, suma achitată va fi returnată integral pe cardul utilizat pentru cumpărare.
6. Politica de confidențialitate
În conformitate cu prevederile Legii Nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credință și se fac în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Ce date cu caracter personal prelucrăm?
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii, inclusiv nume, prenume, număr de telefon, adresa de email. Colectăm, de asemenea, datele de acces înregistrate automat la fiecare deschidere de pagină sau fișier pe site-ul nostru, cum ar fi adresa IP, data și ora accesului, solicitarea clientului, codul de răspuns HTTP, cantitatea de date transferate, informații despre browserul și sistemul de operare utilizat.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații specializate, pentru emiterea biletelor, pentru a contacta consumatorul în vederea confirmării comenzii, și pentru comunicarea ulterioară cu clienții. De asemenea, putem utiliza datele pentru analiză web și pentru îmbunătățirea experienței de navigare pe site, inclusiv prin Google Analytics și Yandex Metrica.
Cum utilizăm datele dumneavoastră personale?
Datele personale sunt prelucrate în strictă conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679, legislația Republicii Moldova, și sunt tratate cu confidențialitate maximă. Acestea sunt utilizate numai în scopurile pentru care au fost colectate, inclusiv pentru contractarea și administrarea relației cu clienții, comunicarea cu vizitatorii și colaborarea cu autoritățile publice sau instanțele de judecată, dacă este necesar.
Destinatarii datelor cu caracter personal
Accesul sau transmiterea informațiilor cu caracter personal poate fi furnizată către:
- Angajații organizației noastre;
- Partenerii organizației;
- Furnizorii de servicii de plată/bancare;
- Furnizorii de servicii de cercetări de piață;
- Furnizorii de servicii de marketing/telemarketing;
- Furnizorii de servicii IT;
- Alte instituții publice sau instanțe de judecată, la solicitarea în cadrul unei cauze penale.
Protecția datelor și măsurile de securitate
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția acestora împotriva pierderii, distrugerii, falsificării sau divulgării către terți. Datele sunt stocate și utilizate doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care au fost colectate. În cazul în care colectăm informații în legătură cu o propunere comună, este clar specificat cine colectează informațiile și ce politică de confidențialitate se aplică.
Drepturile dumneavoastră
Aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării acestora. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost încălcate.
Pentru mai multe detalii și informații
Orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la
7. Datele de contact
Denumirea juridică a companiei: IP Teatrul Republican Muzical-Dramatic „B.P. Hașdeu”
IDNO: 1003603152168
Adresa juridică: mun. Cahul str. 31 August 1989, 9b
Adresa fizică: mun. Cahul str. 31 August 1989, 9b
Telefon de contact: +373 299 2 04 75
Email de contact: